Just ja...

Jag såg Pernilla Wahlgren på flygplatsen i Umeå i söndags. Normalt sett älskar jag celebrity-spotting - men den här gången blev jag ruskigt besviken.
     Jag har alltid fluktat över fröken Wahlgren och tyckt att hon är en riktig babe. Men efter att ha sett henne in real life så får jag nog omvärdera henne. Inte nog med att hon utseendemässigt var sig olik - till det sämre - hon var även jätteliten. Alltså en rikig liten räka.
     Jag är helt övertygad om att jag skulle kunna bryta henne mitt itu med endast min högerarm - och det säger mer om henne än om mig.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Du har inte tid att umgås ikväll, men du har tid att blogga...jävla friendfucker....

2008-11-13 @ 15:44:02
Postat av: J

att kolla på bio är vad jag kallar för att "umgås"..men hey, jag knäpper gärna några bira och spelar lite tv-spel...sisterfucker...

2008-11-13 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0