och...

Vi har hittat ett perfekt tidsfördriv. Biljard.
     Precis nedanför vårat Gjestehus ligger Kong Oscar. Deras slogan är "Trist som faen? Ikke hos oss!", och det tycker vi är ganska roligt.
     Jag vet inte hur många gånger vi har spelat - men ställningen oss Puppene emellan är: Vampyren - 8 segrar, Mr.Tequila - 5 segrar, Herden - 4 segrar.
     Men det är lugnt, jag har läget under kontroll. Många gånger har det avgjorts på sista bollen och jag känner att jag har en uppåtgående form.
     Biljarden i all ära - men det bästa med Kong Oscar är nästan musiken. Det är helt jävla magiskt bra. Sköna rocklåtar från en svunnen tid som man inte hört på väldigt, väldigt länge. Lovely.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0