Tända ljus

Nyss hemkommen från stan. Saw 5 var bra, precis som sina föregångare, och man fick sig några skrämselattacker att bemästra. Ser fram emot Saw 6.

     Det blev även en middag på stan med jentorna. En pizza och Fanta för 200 norska riksdaler. Bara sådär. Vi hann även med en liten promend bland Bergens 10 000 trappor. När vi kommit upp en bit på en höjd såg man utöver Bergen, och det var sannerligen en grann syn. Eller som Mr.Tequila uttryckte det: "Gud vad vackert."
     Imorgon ska han och Vampyren söka jobb. Jag håller mina tummar. Jättehårt. Men det är imorgon. Nu står Kari och gräddar våfflor - medan vi pojkar sitter och spelar tv-spel.












Kommentarer
Postat av: Morgan

Fy fan vad jag önskar att jag vore där med er...

2008-11-17 @ 00:21:09
Postat av: Påven

me too.. fast pizzan såg väl sådär ut..

2008-11-17 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0