The tummen ner-list

Min far har ett ont öga till många på tv. Jag vet inte varför. Det är alltid någonting som stör honom.
     En vanlig kommentar kan vara: "Har dem släpat dit det där jävla puckot också.", eller "...och så den där också.", eller "Den där, hon/han är med tamejfan överallt."
     Här nedan kan jag stolt presentera en lista över personer som figuerer på tv som min far inte älskar.

* Martin Timell
* Charlotte Perrelli
* Peter Jihde
* Ernst Kirchsteiger
* Jonas Gardell
* Magnus Hedman
* Christer Sjögren
* Linda Rosing
* Orup
* Magnus Uggla
* Tommy Körberg
* Carola
* Mona Sahlin
* Maria Wetterstrand
* Peder Lamm
* Mark Levengood
* Ulf Larsson
* Gert Fylking


Det var några namn. Jag lovar att uppdatera så fort jag kommer på flera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0