This is not kaka at all...

Aaah, guten morgen! Äntligen en riktig jävla sovmorgon.
    Idag är det första dagen på resten av mitt liv - men det känns som att framtiden kommer att se mycket bättre ut imorgon.
     På schemat idag står bara packning, förberedelse och kanske en liten, liten...middag?
     Jag är i alla fall på toppenhumör. Mest för att jag nyss blev skickad bakåt i tiden, in my mind, efter att kollat på det här:



Det är så enkelt och så fruktansvärt roligt. Jag ser mig själv och Grannen sitta och ringa från hemligt nummer till olika stackare som inte förstår någonting - och sedan brister vi ut i hejdlöst skratt. Det var så vackert.
      Än idag kan jag tycka att busringning är bland det mest nervkittlande man kan göra. Det är så dirty på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0