Fem getingar

Efter en hyfsat lugn inledning så börjar det äntligen hända saker i Entourage. De två senaste avsnitten har varit grymt bra och dramatiska - och nu ser det äntligen ut som att det har lossnat för Vince & Co. Let the Smoke jumpers begin.
      De allra senaste avsnitten kom igår, och det har jag ännu inte lyckats se - men jag vet dock att en viss Stellan Skarsgård kommer att skymta förbi som regissör från och med detta avsnitt och ett par stycken till framöver. Kan bli sagolikt bra.
      ...och sedan kan man inte prata om Entourage utan att nämna Jeremy Piven - aka Ari Gold. Han framstår mer och mer som en av världens just nu bästa karaktärsskådespelare, och det är inte konstigt att han har kammat hem ett antal Golden globe- och Emmy-statyetter. Han skulle lätt kunna bära en hel serie ensam på sina axlar. En spin off maybe?
      Fast nej. Jag gillar min mat som den är - och vill inte ha den annorlunda på något sätt.


En numera klassisk Ari Gold-kommentar:


Lloyd: Are you hiding something from me Ari?

Ari: Only my cock and my asshole Lloyd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0