I'm in the band

Jag är inte riktigt säker - men jag tror att jag blev vuxen idag.
     Det finns saker i livet som ger en signal om att någonting är annorlunda. Statusprylar som ger en hint om vilken åldersgrupp man tillhör. Det kan vara ett körkort, en moped, en mobiltelefon, ett jobb, ett passerkort till Systemebolaget eller en deklaration.
     Men alla de sakerna är egentligen ingenting - i alla fall jämfört med det jag nu införskaffat.
    Japp, det stämmer mina barn. Jag har skaffat VISA-kort.
    Visst är jag vuxen nu?

Kommentarer
Postat av: R

ett ICA-bankkort ger mer vuxenpoäng tror jag.. sorry, you are still a baby!

2008-11-11 @ 19:57:35
Postat av: J

men va fan...

2008-11-11 @ 21:14:23
Postat av: CJ

Mycket bra , mycket bra...

2008-11-11 @ 23:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0