Bluetooth-buset

Jag läste nyss på Aftonbladet om en ny trend bland mobil-kidsen - och det gjorde mig väldigt uppspelt.
      Fenomenet kallas för "Bluetooth-flirten" - och precis som namnet antyder så handlar det om att använda funktionen Blåtand på ett lite udda sätt.
      Till exempel: man sitter på en buss - en välfylld buss - och aktiverar Bluetooth. Förhoppningsvis ploppar det då upp ett antal kontakter från de personerna som sitter på bussen - och då är det bara att sätta igång att flörta. Helt och ofarligt, och väldigt spännande.
      Men jag ser en annan möjlighet med det här.
      Bus. Förstå vilka bus man kan hitta på. Man kan busa skiten ur en annan person på bussen tack vare denna underbara upptäckt.
      ...och det tänker jag göra. Jag ska bli en bus-fascist utav bara helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0