Mingel

Jag var på överrasknings-kalas i Mariefred igår. Eva Faster fyllde 70 år och vi surprisa henne utav bara helvete!
     Det var ett 50-tal människor där. Vissa var släktingar - vissa hade jag aldrig sett förr. Därav problemet: vilka ska man krama, vilka ska man bara skaka hand med, och vilka ska man bara säga "hej" åt.
      Efter en stormig hälsningrunda så lugnade det dock ner sig med mat, fika - och lite whiskey. Det perfekta kalaset?




Ett suddigt födelsedagsbarn till vänster. Catching up old times?




Storebror Thomas posar världsvant.




Miriam, mamma, en tant och Solvei.




Farbror Rolf.




Farsan håller låda som vanligt.




Kusinbarn Micaela och Sebastian. Basse hade jag för övrigt en nära-bögen-upplevelse med då jag krockade in i honom och nästan gav han en kalaspuss.




Kusin Björn i samspråk med ex-elitseriespelaren Mulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0