Günther, Robinson-Calle & Brad Depp...

Stora planer skulle smidas ikväll kring ett, i allra högsta grad, aktuellt projekt som träder i kraft inom en snar framtid.
      Över en bit mat på Grappa tisslades det och tasslades det. Ett skratt förekom här och var. Men mest av allt var det en enad övertygelse om att det här kan bli riktigt jävla great.




Tizzel tazzel...




En gång var det här en vacker oxfilé med soltorkade potatisar i rödvin- och vitlökssås...




Men det här var bara en pizza med parmesanost och parmaskinka...





Robinson-Calle vet hur man steker...




Günther håller fortfarande på och lär sig...




Nämen, Brad Depp!




Kvällen avslutades sedan hemma hos Påven med lite tv-spel - kryddat med diverse Youtube-klipp.


Kommentarer
Postat av: S

Ber om ursäkt till alla som ser denna bild på mig själv och min tveksamma frisyr. Det måste vara den värsta frippan som vandrat runt på denna jord på bra många år. Imorn beställer jag klipptid, Lovar!

2008-11-06 @ 02:22:32
Postat av: Emma

Fin självinsikt Simon.

2008-11-06 @ 08:04:21
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: Morgan

Så ni krockade inte på vägen hem? Vilken tur...bara en mardröm jag hade...

2008-11-06 @ 11:05:09
Postat av: CJ

Nej Morgish, Simon körde ju hem till kungsör så det var lugnt=)

2008-11-06 @ 21:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0