Boiashacka!!!

Det sa bara PANG! Sedan hade jag slängt ihop en grym Jippi jäh!-platta på dryga timmen.
     Jag vet... Jag har ju sagt att det inte blir några fler skivor i serien, men från ingenstans så började inspirationen att flöda - och sedan är det ju också så att en KBK-avslutning väntar på lördag, så jag tyckte att det skulle passa bra med en fräsch party-stänkare. För det är det verkligen. En party-stänkare.
     Jag är fucking trött på alla förfester vi haft med Youtube-klipp och dittan och dattan. Nog för att det kan vara bra ibland - men det blir oftast ganska osammanhängande och ryckigt. Om det sedan befinner sig en viss Vampyr bakom tangenterna så är också sannolikheten för att det bara blir en massa umpa-umpa i takt ganska stor.
     Nog för att han har en förmåga att kunna avbryta mina party-stänkare också - men då blir det i alla fall en liten mindre spridning på det.

Kommentarer
Postat av: S

uhh, nu lägger du långa kablar av skit i mitt tempel unge gosse. En förfest är ingen förfest utan en vampyr, youtube och en väldig massa dunk!

2008-10-14 @ 14:54:59
Postat av: J

haha, jag älskar när du formulerar dig på ett sådant sätt som bara du kan...

2008-10-14 @ 15:11:53
Postat av: J

...men så är det faktiskt...

2008-10-14 @ 15:13:31
Postat av: CJ

Jippi jäh är här för att stanna? =)

2008-10-14 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0