Hold your horses - jag har ett tillkännagivande!

Vill ni veta en sak? Jag kan komma med en stor nyhet om ni vill? Ett riktigt jävla avslöjande. Vill ni det? Okej. Håll i er. Här kommer det.
     Jag ska lära mig att spela bas.
     Japp - så är det. Jag har alltid velat kunna behärska ett instrument. Helst av allt skulle jag vilja kunna spela gitarr, men det är för svårt. Trummor är verkar kul, men det är nog för jobbigt - och piano är för...mesigt. Men bas - det verkar lagomt svårt och hyfsat oansträngade. För att inte glömma att det vore coolt att kunna lägga iväg blytung och attackerande bas-slinga.
     Bas får det bli - och du, Danderyd, ska lära mig. Ingen protest - jag är bäst. Så länge du lyckas tygla ditt hemska humör så ska du nog få se att jag är riktigt haj på det - och sedan... Sedan väntar stordåd ifrån dig och mig.
     Together we shall rule the world.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Sounds good...

2008-10-16 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0