I have to admit it's gettin' better, a little better all the time...

Ni kanske undrar hur det går för mitt avvecklande av min last?
     Well... Fan-fucking-tastiskt!
     Det har nu gått 8 dagar utan den mjuka kudden - och jag skulle vilja kalla mig "halvfri". Jag vet inte när man kan bekänna sig som clean. Jag kan fortfarande känna ett sug - men jag har inget begär. Det tycker jag är ganska stort.
     Efter en veckas uppehåll tyckte jag att jag hade gjort mig välförtjänt för en belöning, varpå jag knyckte en mjuk kudde av Vampyren när det vankades bastu efter kvällens träning. 
     Det var nice - och nu tar jag fortsatt sats mot att bli helt clean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0