Larv!

...och på tal om hatten.
   Jag kan bli mycket arg och frustrerad över de paralleller som dras i och med denna huvudbonad. Så fort jag drar på mig hatten, i kombination med något randigt, så kommer alltid kommentaren "Tjena Håkan Hellström!" flygandes fortare än kvickt.
   Det gör mig riktigt sur. Hur fan kan någon vara så starkt förknippad med vissa saker? Hatt och randigt = Håkan Hellström? Kom igen...
   Det tyder på okunskap och noll koll. En hatt är en hatt och randigt är randigt. Bara en för att en viss uppmärksammad person har haft dessa två attribut så kan man ju inte hänvisa de till honom varenda jävla gång. Det går inte. Jag vill inte. Låt mig vara.
    Men det som gör mig allra mest mordbenägen är när Danderyd kastar ur sig "Tjena Pete Doherty!". Där går gränsen för vad jag klarar av. Nästa gång smäller det!

Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag visste inte att jag klev på en öm punkt...Fy fan vad jag kommer att dryga med dig nu!

2008-10-06 @ 17:04:19
Postat av: S

Vissa saker är skrivet i sten broder. Ser man någon med en "halv" mustach placerad på mitten av överläppen finns ju chansen att man drar vissa paraleller med våran gode kamrat Mr.Hitler. Kan detta vara ett liknande fall månne?

2008-10-06 @ 23:17:44
Postat av: J

så du menar att jag ser ut som hitler???

2008-10-06 @ 23:29:18
Postat av: S

Det var du som sa det. Men det jag menar är att vissa saker är förknippade med vissa personer.

2008-10-06 @ 23:49:01
Postat av: J

ja, men en hattjävel och randigt???? no way - jag köper inte det...

2008-10-06 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0