Om jag vore en tjej...

(Gäll röst)
AAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!

Träffa mina bäzzisar yesterday efter att typ inte ha sett dom på forever. Speciellt Grannen. Han hade ja inte sett på typ en miljon år - o ja ba AAAAAAAAAAAHHHHHH!!!! när jag såg han.
     Aja - whatever - jag, Grannen och Vampyren käkade först en pizza på Maestro (mums :)...) och sen kom Påven och då drog vi hem till Grannen. Shit, alla namn asså, ha ha <3
     Vi kollade på en asrolig film, typ grymmaste komedin ever, och jag skrattade nästan så att jag kissade på mig...närå =).
      Fast egentligen var det bara roligt att träffa mina bäzzisar. C-J - where are you!? Vill krama dig ju... <3

Aja - whatever - nu ska jag dricka lite te och kolla på andra säsongen av Gossip girl. Bästa serien ever, helt sjukt!! =)
      Puzz, puzz...




Ååååh, sötisar <3...puss, puss, puss =)

Kommentarer
Postat av: Påven

HAHA GAAAHHHH! GE MIG!! MEST!

Schönaste inlägget ever!



Puzzeli puzzizzar!

2008-10-31 @ 08:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0