Up north

Jag ska, som sagt, åka iväg över helgen. Brosans hus uppe i Berghamn, Norrland, väntar på att bli snickrad - och det är där jag, förvånandsvärt nog, kommer in i bilden.
    På ett sätt ska det bli skönt att komma iväg till skogarna. Det blir ett tillfälle att rensa huvudet och skingra tankarna. Men å andra sidan...
    En kväll med Riddarna är ju alltid en kväll med Riddarna.

Egentligen känns det inte inte alls bra att åka. Inte just nu.
     Det är rörigt just nu. Känns det som. Eller kanske inte.
    Jag befinner mig i ett ingenmansland i ett mindre krig - och jag är orolig. Eller rättare sagt, rädd.
    Jag är rädd för vad som kan vara borta när jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0