Så här nära har jag aldrig varit förut

Jag är på god väg att övervinna en stor last i min tillvaro. En underbar, fantastisk, härlig last - men lik förbannat en last.
     Jag bestämde mig i tisdags - och hittills har jag lyckats hålla mig. Det har inte varit lätt, fy fan, men jag har lyckats hålla mig - och det är jag stolt över.
      Dag 1 hade jag inga problem med. Det var en baggis.
      Dag 2 var lite värre. Då började det rycka lite i kroppen - men jag lyckades ändå hålla undan fint.
      Dag 3 var domedagstestet. Det var en pina. Jag var ytterst, ytterst nära att falla tillbaka i gamla synder - men till min stora glädje, och förvåning, somnade jag igår med vetskapen om att jag klarat den stora prövningen. Jag hade klarat den ökända tredje dagen.
      Idag har det än så länge varit lugnt - och eftersom att jag ska åka iväg över helgen till ett ställe där det inte är lika lätt att få tag på livsmedel så har jag stora förhoppningar om att snart vara helt fri.

Det är tack vare detta som jag klarat mig hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0