Fuck off!

Härmed vill jag meddela en sak.

ALLA JÄVLA KVINNOR I DETTA LAND SOM HAR EN BEFATTNING HÖGRE ÄN ATT SITTA I VÄXELN PÅ ETT FÖRETAG ÄR SURA P##X-FI#%OR!!!

Låt oss säga att jag har pratat med dryga 50 olika kvinnor som har en position som inköpschef eller produktionschef. Av dem har kanske 4-5 stycken varit trevliga. Resten har varit sura ägg.
     Förstå hur många gånger jag har fått PMS-kommentarer kastad i ansiktet som: "Hepp, sånt här har jag ingen lust att svara på.", eller: "Jag har inte tid med det här nu.Tack och hej.", eller klassikern: "Du, vi har faktiskt som policy att inte svara på såna här frågor."
     Vaddå för jävla policy??? Ni har ju inte ens hört frågorna än!?
      P##X-FI#%OR - det är vad ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0