Du och jag, Movitz. Du och jag.

Jag och min mustasch Movitz hade något av ett bakslag den gångna helgen.
    Först var det Mr.Tequila - av alla människor - som ifrågasatta min pälsbeklädda väns vara eller icke vara. Som tur var så backade Danderyd - av alla människor - upp mig och förklarade för Mr.Tequila att min pälsbeklädda vän är "sjuk", då den består av tre olika färgnyanser. Detta gör att färgen skiftar lite beroende på ljus och rum.
    Sedan var det Fröken Nippertipp - eller Fröken Bergstrand som hon också kallas ibland - som rådissade Movitz med kommentaren: "Raka av den där moppe-muschen. Du kommer aldrig att få någon tjej annars."

Well...
     Jag antar att jag har ett liv som ungkarl att se fram emot då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0