Empty room

Nu när fotbollssäsongen är över så uppstår det ett litet tomrum. Plötsligt har man en fritid efter jobbet.
     De ä inge kul.
     Jag älskar att glida ner på träningarna och snacka skit med kompisarna, spela lite fotboll och sedan ta det lugnt i bastun efteråt. Det är en tillfredställning som jag uppskattar och värderar högt.
      Men nu är det tomt. Det blir långa dagar. Man är ju van att träffa sina vänner så gott som dagligen tack vare fotbollen, om än bara för en liten stund. Men nu... Nu har jag inte pratat med vare sig Grannen eller Vampyren på två dagar. Det är en märklig känsla.
      Tänk om någonting har hänt i deras liv? Någon kanske har gått och gift sig - eller blivit miljonär? Kanske har någon flyttat härifrån?
      Så jag undrar - vad gör ni nu för tiden? Är allt bra med er? Kanske vi kan ses någon gång över en kopp kaffe eller en riktigt, riktigt, riktigt bra film?
      Det vore kul.

Kommentarer
Postat av: S

http://www.youtube.com/watch?v=eHTTD7Xl5tQ ;)

2008-10-22 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0