Äntligen en bra kväll!

...och direkt efter matchen öppnades portarna till Stubbens 25-årsfest hemma i Kungsör.
    Ja... Vad ska man säga? Hur roligt det än var igår så har jag ändock haft Farbror Ågren i tankarna idag. Det är nämligen så att jag, enligt säkra källor, agerade välgörande ändamål igår. Tydligen delade jag ut pengar hejvilt till olika människor - en hundralapp där och en femtiolapp där och två tjugolappar där - helt bekymmersfritt.
    Det är inte bra. Det är inte alls bra.
    Men annars var det grymt kul igår. I alla fall fram tills klockan elva. Mellan 23.00-14.00 är det blankt. Nada. Svart. Ni får gärna fylla i vad som hände då - om det är något roligt. Om det är osmickrande så vill jag inget veta.
    Men jag vet att vi dansade. Oj vad vi dansade. Ett tag, i alla fall. Sedan fick jag problem med garderoben. Jag hittade inte min nummerlapp - och jag vet inte...men jag tror att jag erbjöd tjejen i garderoben 500 spänn om hon kunde hitta mina svarta skinnjacka.
    Hmm??? Hoppas inte.
    Jaja, allt som allt var det en riktigt rolig kväll.


Me and my homie Blekksprut.




El Decko och Juha kör arga leken?




Jeppe skrattar gott åt sitt eget skämt.




Var han inte lite suddig den här kvällen?




Me and my homie Sandra.




Bot-mannen kör skolkorts-looken. Ni vet, den där man låtsas titta på något intressant i taket.




Mr.Tequila blev nästan Mr.Koskenkorva den här kvällen.




Herr & Fru Tord skrattar ikapp.




Ett dansgolv ägt av Kungsör.




Aaaaahhhh!!!!!




En rockstjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0