Äh!

Va i... Den där lilla skitungen Johan Palm hänger kvar?!?
    Vad tänker ni med där ute i stugorna? Röven? Ja, så måste det vara.
    Ännu ett framträdande - ännu en slakt. Den här gången var det The Killers pärla When you were young som offrades på bästa sändningstid. Illa.
    Missförstå mig inte - jag vill inte tycka illa om Johan Palm. Jag vill inte tycka illa om någon, egentligen, utan anledning. När jag fick reda på att skitungen skulle sjunga When you were young så hade jag faktiskt förhoppningar om att han skulle omvända mig till hans beundrar-skara - och jag letade hela tiden efter saker att gilla under hans framträdande. Men icke sa nicke.
     Det var pissdåligt - och juryn är pissdåliga som påstår att han är en stjärna. Han vill vara en stjärna, och har säkert spenderat många timmar av sitt tonårsliv framför MTV och Youtube  - men det är en helt annan femma. Att vilja vara eller att vara.
      Lars Eriksson är det. 
      Kanske inte en stjärna - men en fantastisk artist. Hans tolkning av Everybody hurts var i en klass för sig. Jag knäböjer för hans framträdande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0