Hair-ligt värre...

Det har uppstått lite problem med mitt hår. Eller min frisyr, rättare sagt.
      Jag håller ju på att spara ut till långt hår igen, men det har kommit lite grus i maskineriet. Eftersom att jag rakade ner till 2 mm på toppen, och 4 mm på sidorna, så har frisyren kommit i obalans. Nackpartiet och sidorna har växt ifrån luggen, vilket ger ett resultat som jag inte strävar efter. Jag vill ha en jämn kant runt hela frisyen. En jättelång page, om man så vill.
      Dock kan jag känna att med några justeringar så kan det bli en frisyr som jag kan vara tillfreds med just nu. Det får vara så ett tag. Man kan ju alltid fixa till det genom att klippa så att nack- och sidpartierna matchar luggen - men...som sagt, det får vara så ett tag. Tills vidare.
      Så nu vet ni läget - alla ni som är engagerade i min frisyrs utveckling.


Så här vill jag ha det så småningom...




...men just nu är det mer så här...




...och som en bonus - så här skulle jag vilja prova på att se ut någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0