Eran lördag

En snabb genomgång av helgens vimmelbilder ifrån E-tuna gjorde att jag fick en liten, liten inblick i hur resten av Riddarnas lördagsnatt var.



Det här är en väldigt talande bild för hur en kväll med Riddarna kan se ut,
     Vi har en Vampyr som hoppar högt och utmärker sig mycket. Han är crazy och gillar att synas.
     Bakom honom till vänster står Jag-älskar-min-frisyr-och-vägrar-att-ändra-den-fastän-jag-haft-den-i-100-år-mannen och dansar diskret. Han är inte crazy - utan mer laidback. Titta på hans armar. Det är så han dansar. Stillaståendes medan han vevar med armarna. Jag kan fan inte fatta hur ni kan tycka att han dansar bättre än mig...



Vampyren får inte syn på kameran i tid, varför han ser ut som han ser ut.



Plötsligt får Vampyren för sig att han inte alls vill utmärka sig, och han använder den enklaste metoden till att göra sig osynlig.
      Killen i mitten vet jag inte vem det är - men det ser ut som att han har rymt från Hall och är på väg att likvidera det lilla jävla as som har haft sexuellt umgänge med hans flickvän.
      Bläckfisken däremot - han får till en riktigt jävla het look. Schysst frilla, schysst fejs, och schysst finger-move. Seriöst alltså. Jag tycker verkligen det.

Kommentarer
Postat av: P

tack brorsan :)

2008-09-17 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0