Ett tidsfördriv att gråta av avund för...

Världens bästa tv-serie är äntligen tillbaka!
     Den som inte gillar Entourage - den personen är det synd om. Fi faen i Helsinki vilken awesome, awesome liten produktion det är. Vince, E, Turtle och Johnny Drama lever det liv som vi i Riddarna fluktar och trånar över. Det lever vårat drömscenario - och självklart sväljer vi precis allt de säger och gör.
     Sedan ska vi inte tala om Ari Gold - för då får vi hålla på timmar - men den mannen är en sådan extremt perfekt, utsökt och delikat krydda i boysens vardag  Tillsammans utgör de ett entourage som är oemotståndligt att inte älska.
     Nu har jag kommit ikapp den femte säsongen hittils tre avsnitt - och jag kan inte vänta till nästa episod. För helvete - Vince är ju redo att äga världen igen!


PS. Jag-älskar-flickor-från-Danderyd-mannen tvingade mig att ändra min senaste design längst upp på sidan. Han tyckte att en viss detalj kunde missuppfattas som aningen nazistisk - och eftersom att jag nästan aldrig, men ibland, lyssnar på honom så följde jag hans uppmaning.

Kommentarer
Postat av: S

Jag tycker du ska ta bort all ditmålad text, för det kan misstolkas. Man tror att en sexåring har gjort det.

2008-09-23 @ 12:10:01
Postat av: J

skrivstil var aldrig min grej i skolan...

2008-09-23 @ 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0