I'm in love with the klegg

Jag har testat många olika sorters hår-wax genom åren. Oftast har det varit bra, vissa gånger ännu bättre, och ibland har det varit hopplöst dåligt.
      Jag i och för sig testat allt, men jag är varken en gelé, spray eller mousse-människa. Nej, jag är wax rakt igenom.
      För säkerhets skull har jag alltid en ranson av det ökända Dax Wax hemma utifall det skulle krisa rejält - fungerar alltid - men frågan är om jag någonsin kommer att behöva det igen. Jag tror att jag har funnit waxet i mitt liv.
     Jag testade det för någon vecka sedan - och jag blev så pass blixtförälskad att jag omedelbart åkte tillbaka till Big Inn i Köping och köpte tre burkar till. Konsistensen är mumma för mitt hår, och dessutom lukar det ljuvligt. Lite kokos, faktiskt.
     ...och dessutom var den nominerad i FHM's Fashion & Grooming award 2007. Bara en sådan sak...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0