och...

...så några rader om matchen.

Vi spelade inte bra i den första halvleken. Speciellt inte jag.
    Jag slog säkert bort en 5-6 stycken likadana bollar på raken. En långboll över motståndarnas backlinje som inte kom mer än fem meter framåt. Längs marken.
    Lägg därtill några "vanliga" enkla felpassningar, och annat skit och trams - så förstår ni hur pass katastrofal min halvlek var. Jag var övertygad om att jag skulle bli utbytt i halvtid, om inte tidigare. Men ingenting hände.
    Andra halvleken började sådär, fast laget spelade bättre. Efter ett tag kom jag in i det någorlunda - om än inte på långa vägar som jag hade hoppats på. Dörför blev jag förvånad över att vara kvar på banan efter att det första bytet var genomfört - och det andra, och det tredje, och det fjärde.
    Ja, jag blev kvar hela matchen, tamejfan.
    Normalt sett skulle jag vara bedrövad efter en sådan här match. Men det går inte. Inte efter 6-0 och serieseger. Då tar jag den smällen, Med nöje.

Målen?
    Pakanen Sr: 3 i första halvlek, 1 i andra.
    Lingen: 1 i andra. Ett krigarmål, där karln hockey-tacklade deras försvarare och sedan dunkade in bollen i mål.
    Källberg Jr: 1 i andra. Mål i debuten. Stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0