En underbar start på morgonen

Det finns få saker jag som avskyr lika mycket som att skrapa bilrutorna på morgonen.
     Imorse var det säsongspremiär för den djävulska sysslan - och även fast det var mjuk frost som var enkel att skrapa bort så kände jag en enorm frustration över vad som komma skall. Jag hatar det så jävla mycket, Man är stressad (i alla fall jag), det är kallt, det gör oftast ont i fingrarna - och det låter något så fruktansvärt när det är som allra värst. När det är sådan där frost som inte försvinner om man inte skrapar bort det med naglarna...uhuhuhu... Det sträva ljudet som uppstår då får mina inälvor att rotera.
     Uhuhuhu...
     Det enda positiva med det här är att mygg-jävlarna som ockuperar Runevallen när vi tränar på kvällarna förhoppningsvis dör ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0