En efterlängtad återkomst...

Det var en kväll som alla andra.
    Hemma hos Bläckfisken satt Riddarna och spelade Buzz - tv-spelet om sport, film, tv, djur, allmänblidning m.m - och vi tjattrade på som vanligt. Det skrattades, det hånades, det skälldes, det skreks. Som vanligt.
    Plötsligt knakade det ute i hallen. Det lät läskigt - alla var ju där, och vi väntade inga besökare. Var det någon som ville oss illa? Var det någon som var ute efter snabba pengar? Vi gjorde oss redo för att försvara våra liv.
    Knakandet kom närmare. Tillslut stod han där. Vampyren.
    Tillbaka från nordpolen, utan att säga ett ord, var han åter i fysisk närvaro i våra liv. Glädje. Hur länge hans närvaro blir vet ingen - men han är ändock tillbaka.
    Tiden hade förstås stått stilla sedan han åkte och allt var som det brukade igen. Inga konstigheter. Skratten, ilskan och kärleken fortsatte.

Faktum är att Vampyrens flytt gick obemärkt förbi på den här sidan. Det var inte tänkt så. Jag hade en krönika så gott som klar, samt en liten film som för att förmedla de bästa känslorna - och meningen var att de skulle publiceras udner nästa vecka.
     Nu blir det inte så - och jag är glad att jag inte släppte det tidigare. En sådan krönika och film kan inte publiceras mer än en gång.
     Välkommen hem. For now.









Kommentarer
Postat av: Morgan

Varför är det två bilder på dig när inlägget handlar om Sigge? Lite ego kanske:)?

2008-09-13 @ 13:32:18
Postat av: S

Jaa precis. Dålig stil där tycker jag

2008-09-13 @ 16:56:33
Postat av: Bror

rikitgt skoj, körde vi åsså igår!

2008-09-13 @ 18:51:34
URL: http://evkalladbingo.blogg.se/
Postat av: j

för det första: piss off, de gångerna jag får vara framför kameran är lätträknade...så sluta grina..

för det andra: awesome, bro'...

2008-09-14 @ 13:33:47
Postat av: Morgan

Tillåt mig att skratta: hahahahaha.... Lätträknade?

De första 4 månaderna hade du 130 bilder på din blogg. Du var med på 100 av de. Det är alltså 78% av bilderna som du varit med på. Tro mig. Jag räknade.

2008-09-14 @ 15:08:32
Postat av: j

okej, jag kanske förekommer på en del bilder...men kan man klandra mig? i'm so damn good looking...

2008-09-14 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0