På väg att bli en Sederowsky...

I helgen gjorde ett utlåtande gällande att jag, Jonatan Björklund, har ett vassare skägg än Danderyd.
    Det var mycket fint sagt av den här flickan - och om hon säger så, ja...då är det nog så. Detta konstaterande gjorde i alla fall min helg, mer eller mindre - och det skulle bli än bättre igår.
    Jag, Vampyren och Blekksprut stod nere i hallen hemma hos Danderyd efter en avslutad tv-spelskväll - och det var då Vampyren fällde kommentaren: "Det börjar bli riktigt mörkt nu, har du gjort något med den? Färgat, eller?".
     Jag sken upp som en sol.
     Den här gången finns det icke några tillsatser - och det kan bara betyda en sak. Jag är någonting stort på spåren.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0