Zzzzzzzzz...

I'm so fucking tired. Är det något som kan få mig riktigt mosig så är det mat.
    Jag var hyfsad pigg innan lunch, men efter farsans parad-maträtt - korv, bacon, ägg och potatis - så vill jag bara luta mig bakåt och stänga ögonlocken. Så jävla gott - men så jävla pömsig.
     Trött blir jag även på ringandet. Just nu befinner jag mig uppe i de norrländska skogarna - och jag är besviken. Jag hade höga förväntningar på norrlänningarna, hade hoppats på varma och avslappnade samtal - men icke. Istället är de buttra och sävliga - om de ens svarar.
     Men angående det där sista, om att inte svara, ska jag återkomma till senare.

Annars har "Åke" varit lugn idag. Inte bra. Inget kul.
     Han har varit på g några gånger - men det är inte riktigt den där Åke som jag har kommit att lära känna.
     Får se om han repar sig fram mot eftermiddagen.

För övrigt så är det match ikväll. Ja, VM-kval Sverige-Ungern, men nej - vi bortaspelar mot Hamre.
     Lagledare Körberg kräver mål av mig, efter att jag varit snubblande nära ett par gånger nu - och jag är inte den som är den, som är den som är den, som är den. Så ikväll ska jag göra mål. Heja.
     Om jag nu får spela efter min, mindre lyckade, första halvlek senast mot Skinnsberg...

Kommentarer
Postat av: Schefen

Upp med blicken när du får läget. När jag var aktiv så gjorde jag så.. Många mål blev det.

2008-09-10 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0