Usch.

Ja...
     Det gick ju inte allt för jävla bra mot Hallstahammar igår. Usch. Det blev förlust med 5-1 - och därmed bröts våran fina hemmatrend. Inte en enda hemmaförlust på hela jävla året - så kommer den i sista hemmamatchen.
     Intåget till We are the champions rimmade lite illa, med facit i hand...
     Vi spelade egentligen inte dåligt, utan det handlade mer om att vi var ineffektiva medan HSK var grymt effektiva. De hade inte många målchanser, men de få de hade gjorde de mål på.
     Samtidigt bjöd vi på ganska mycket - och faktum är, tror jag, att om vi hade haft en annan spelare på en viss position så hade vi inte förlorat den här matchen. Det är jag övertygad om.
     För egen del gick det okej. Jag gjorde en bra första halvlek, men en knappt godkänd andra halvlek. Ja, just ja...

JONATAN BJÖRKLUND GJORDE SITT FÖRSTA MÅL I A-LAGSTRÖJAN!!!!

Vi fick en straff  och moi tilldelades ansvaret att slå den. Vilket jag gjorde. I mål.
     Det var en sagolik straff, som hämtat ur instruktionsboken. Brolin-klass.
     Synd bara att det inte kom vid ett annat tillfälle. Usch. 

Kommentarer
Postat av: #10

Grattis...

2008-09-29 @ 11:06:27
Postat av: J

cheers mate...vi har en ny sheriff vid straffpunkten ;)

2008-09-29 @ 11:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0