Förlåt på bemärkelsedagen...

Jag är en dålig människa.
     Att glömma sina vänners födelsedagar är verkligen uselt. Det finns inget försvar gentemot det. Det är ens jävla skyldighet att komma ihåg födelsedagar. Men på denna punkt har jag misslyckats - för första gången i mitt 22-åriga liv.
     Jag vet att det var igår - men här kommer det igen:

Grattis Bläckfisken på 22-årsdagen.
Må du drabbas av all lycka och kärlek i världen.
Jag älskar dig verkligen, grabben.


Ett försök till försvar:
Jag vet inte varför - men av alla Riddarnas födelsedagar så är Bläckfiskens svårast att komma ihåg.
     Kaggens är lättast - årets näst sista dag, 30 december. Mr.Tequilas är också enkel - sista dagen i maj, 31:a.
     Vampyren vet jag fyller år i mars, och får jag bara fundera en stund så kommer jag ihåg att det är den 14:e. Studenten 20 april. Okej...det är också ganska svårt att komma ihåg.
     Men ändå, Bläckfiskens är svårast. 2 september, liksom - det smakar inte i munnen. Det klaffar inte.
     Fast det spelar ingen roll. Jag skäms ändå som en hund. 



Kommentarer
Postat av: P

det märkliga är ju att vi i fredags (29'e) påpekade att "på tisdag fyller ju mr.P!"



äh skitsamma efter en ferre till helgen så skall nog allt va glömmt...



PS. jävligt charmig bild du valde..kärlek

2008-09-03 @ 16:02:24
Postat av: J

jag vet, det är nästan lite ironiskt...men det gör ju bara saken ännu sämre...

2008-09-03 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0