I'm sorry, but I'm not sorry...

Jag lämnade mina vänner i E-tuna i lördagsnatt. Jag tog taxin och åkte hem. Mina vänner fick då tillbringa natten hemma hos Bläckfisken.
     Det var inget bra av mig. Det var dåligt. För det ber jag om ursäkt.
     Vad jag inte ber om ursäkt för är att jag valde att dansa en annan väg än mina vänner tidigare under kvällen. De gick ditåt och jag gick däråt. Varför? För att jag ville. De rådande förutsättningarna var perfekta.
     Nybron i all ära - men jag kan det stället nu. Lotus hade lockat mer, men nu visade det ju inte sig ifrån sin bästa sida - vilket gör att Harrys blev än mer rätt.
     Jag får aldrig bestämma vart vi ska gå någonstans - jag bara hänger med. Men inte denna gång. Av någon underlig anledning brukar det alltid vara Stiffa som agerar danslokal-väljare - men dennna gång bet han sig i det oranga skägget.
      För det är jag inte ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0