Fredag den 5:e

Lillebror är hemma igen från Lule-land. Över helgen, förvisso - men ändå. Jag saknar den lilla gull-ungen.
     Dagen idag har varit ganska lik den igår. Snälla människor, för det mesta, och effektivt arbete. Dock var dagen idag kortare, vilket jag tog emot med öppna armar.
     Imorgon väntar jobb på tidningen igen. Kanske mina sista uppdrag. Det känns...ingenting. Jag har verkligen tröttnat på den här sortens skrivande.
     På kvällen är det seda en viss liten Bläckfisk som ska firas. Jag har goda förhoppningar om tillställningen - vet inte varför, men det känns bara som att det kan bli bra.
     Mycket träligt bara att Vampyren inte kan närvara. Den gossen är alldeles för långt borta i Sverige just nu - vilket kommer att märkas imorgon kväll. Bara att bita i det sura och göra det bästa av det.



Gullungen på hemmaplan igen

Kommentarer
Postat av: S

Du vet ju vem som håller ställningarna medans jag är borta lilleman. Och om det blir lugnare än "Radiostyrt" ikväll, så måste jag se det som en förlust!

2008-09-06 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0