Ett ögonblick värt att hyllas

Me ladies & me gentlemens. Får jag lov att presentera - inlägg nummer 800Jag ska nog lyckas - eller en liten visa där ögonblick blir till evighet.
     
Hur firar man något sådant? Firar man ens något sådant?
      Kanske att jag bjuder in till Öppet hus på Ladugårdsvägen 24 under helgen, så att folk i allmänhet får se själva kärnan i mitt liv - eller också så skickar jag in ett grattis-telegram till mig själv i tidningen. Typ "Wei! Härligt grabben."...
      Eller så blir det som vanligt. Ett äventyr med Riddarna.

Dagen till ära. Här är en av mina egna favorit-produktioner.



Kommentarer
Postat av: Emma

2 inlägg kvar till 1000 för mig. Sjukt många inlägg egentligen.

2008-09-26 @ 14:36:05
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0