Halvvägs till den rosa brickan

Mr.Tequila är på god väg att bli medlem i den stolta föreningen VSFVBR - aka Vi som får vistas bakom ratten.
     Teoriprovet är redan avklarat, med en betryggande marginal, och nu återstår bara domedagstestet. Uppkörningen.
     Det må låta hemskt på förhand, men faktum är att det inte är så jävligt faktiskt. Det kanske låter simpelt, men det värsta som kan hända är bara att man blir kuggad. Det kan hända den främsta föraren genom alla tider. Tro mig.
     Men skit i det nu. Njut av att vara halvvägs - och njut av att snart kunna lämna det sorgliga träsk som snart bara har en invånare. And his name is Kent-Gösta.
      Congrats.

Kommentarer
Postat av: CJ

Tack för dessa ord, hoppas man inte får nån tjurig tant eller gubbe bredvid sig...=)

2008-09-16 @ 11:25:22
Postat av: j

det kan ju inte bli värre än min uppkörning...jag fick Kugg-Britt båda gångerna...men den andra gången lyckades jag tämja lejonhonan...

2008-09-16 @ 11:45:47
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-16 @ 11:48:28
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Förresten, Du har en fin och intressant blogg. Fortsätt så här :).

2008-09-16 @ 11:52:15
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: j

naaaawh...era ord är som ett turtle-head i mitt bruna garage...

2008-09-16 @ 13:18:40
Postat av: CJ

Dale snackade också om någon Kugg britt , skrämmande tant....va torskade du på första?

2008-09-16 @ 13:31:17
Postat av: j

jag körde rally på grusväg, jag vägrade stanna vid väjningsplikt så att Kugg-Britt tvingades bromsa, och jag dränkte nästan några fotgängare genom att mörscha in i en vattenpöl vid trottoaren...så att Kugg-Britt pånytt tvingades bromsa...

Gör inte så!

2008-09-16 @ 13:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0