I huvudet på Tony Andersson

Tony, Tony, Tony. Ständigt i ropet.
     Det känns som att tidningen vid nyhetstorka resonerar enligt följande: "Äh va fan, ring Tony..." - och så blir det samma visa igen. Både tränare och spelare...bla bla...i två olika lag..."det fungerar bra"...bla bla..."superkul"...BLA BLA! Tror till och med att han själv börjar tröttna på alla långrandiga frågor.
      Däremot tror jag inte att det är så jävla superkul just nu med allting. I våras var det ju nemas problemas då KFF gick som tåget i trean, samtidigt som Munktorp överraskade alla genom att ta poäng efter poäng. Nu är det dock inte lika väloljat på alla håll och kanter. Visst, Köping leder fortfarande - men de svajar, och de har en onödig förmåga att alltid svaja när det gäller tidigare säsonger.
      In the meantime i division 4 så har Munktorp rasat som en tjockis i vattnet - och lagets vara eller icke vara kvar i fyran är högst osäker. Därför tror jag inte att det är så jävla superkul i Herr Anderssons liv just nu. Mest supernervöst. Även om han levererar ett bra pokerface utåt.
      Det skulle vara mycket intressant att befinna sig i hans huvud just nu. Även om jag tror att Köping kommer att reda ut den här angenämna stormen så kan jag ändå tänka mig att det låter lite ungefär så här innanför hjärnbalkarna:
- Helvete, helvete, helvete. Åh fy fan! Helvete, helvete, helvete...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0