I melt with her...

Jag är kär igen.
    Av rädsla för att bli stämd så vill jag inte lägga upp en bild - men kolla in den här länken nedanför. Titta på den underbara varelsen längst till höger.
Socker
Åååh, Patricia. Pa-tricia.
    Har ni någonsin skådat en så vacker skapelse?

Annars har jag hittat mitt folk i tillvaron. Damn to hell with the 08:orna - länge leve göteborgarna! Vilka gõa människor alltså.
    Inte ett enda negativt samtal - inte en enda negativ ton. Bara tra la la och kvitter kvitter. Ingenting är omöjligt i staden som är Sveriges framsida.
    Men det är förstås. Hade man väntat sig någonting annat? Alla heter ju Glenn i Göteborg. 
    


Kommentarer
Postat av: P

Håller me till fullo! finns bara bitterfitter i sthlm...

2008-09-19 @ 15:29:07
Postat av: P

och ja, ja jag har sätt vackrare skapelser..

2008-09-19 @ 15:30:34
Postat av: J

are ya gay? are ya? are ya really, really gay? ja, ya must be a true gay!

2008-09-19 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0