Bilder från förr

Jag har dykt ner i bildarkivet på bloggen. Sedan starten november-07 så har det publicerats en herrans massa bilder på mig själv, mina vänner, mina ovänner och andra personer som inte "hunnit undan" när jag likt en paparazzi-fotograf dykt upp med min kamera.

     Varför då inte göra några tillbakablickar?

     ...och hädanefter kommer jag inte att lyssna på några mer "Ta bort!"-kommentarer. Ba' sa' ni vet.





Det här var den första bilden jag publicerade - och det är också en av mina favoritbilder. Så mycket kärlek. Så äkta.




Två hundar som chillar.




Jag gillar mitt hår här.




Den här gillar jag också. Jag och Vampyren gjorde något så sällsynt som att förfesta tillsammans - bara vi två! Väldigt trevligt och ganska sofistikerat hemma i Vampyrens lägenhet i Eskilstuna.




En gammal bild på en gammal vän. Jag såg han för några dagar sedan. Jag tittade på honom för att få ögonkontakt, och han tittade cirka 2 centimeter förbi mig. Vi hälsade inte på varandra. Jag kan tycka att det är väldigt sorgligt.




Ett gäng från förr. Närå, så illa är det väl inte. Men det känns onekligen som det ibland. Det kan jag också tycka är lite sorgligt.




Oj oj oj. Här är det någonting som har gått väldigt snett. En av mina värsta, om inte den värsta, hårperioder i mitt liv. Varför sa ingen till mig på skarpen?




Det är inte ofta bara jag och Kaggen hamnar på vimmelbild tillsammans - men här är en av de tillfällena, från Lotus.




Far i högform - även om han säkert har några invändningar kring sin frisyr.

Kommentarer
Postat av: tord

jaaa verkligen den fulaste frisyren kan dock säga att jag sj haft en liknande. du fick nog även med den snyggaste frisyren.

2009-04-29 @ 21:21:00
Postat av: J

snyggaste? vilken menar du då? är det farsans du syftar på ;)

2009-04-29 @ 23:43:46
Postat av: tord

nej..din!

2009-04-30 @ 04:38:55
Postat av: S

Mera tillbakablickar!

2009-04-30 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0