Derbydags!

Nu har han alänt. Bulgaren.
     George är tillbaka i Kungsör igen och ikväll gjorde han sin första träning med laget. Han hade även turen att få träna på grus för första gången i sitt liv - och antagligen var det också sista gången, då vi förhoppningsvis går på gräs på måndag.
      Efter träningen var det middag och möte i klubbhuset. Vi summerade det som varit hittills och gick igenom vad som gäller för resten av säsongen. Som det ser ut nu blir det bara dryga två veckors semester i sommar. Jävla Karlstad...
      På lördag smäller det sedan rejält. Då vankas det derby mot Köping FF. Herre min körs va fint det skulle sitta med en seger där. HERRE-MIN-KÖRS!!! Vi fick även veta startelvan, och det blev bänken för mig. Antagligen. Mirre är lite halvskadad, och kan inte han spela så står det väl mellan mig och Ödlan. Eller om Tjecken får chansen som ytterback?
      Skit samma - riktigt kul ska det bli i alla fall. Vi har ett intressant lag på pappret - det bästa vi ställt upp med hittills i år - och kan vi bara komma upp i normal standard, samt hålla koncentrationen matchen igenom, så ska vi nog kunna ge dem en match.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0