En kväll i Valskog

Nyss hemkommen från B-match. Sista träningsmatchen innan reservlagsserien drar igång.
      Vi spelade mot Forsby FF - och vann med 7-0. Vi spelade nästintill bedrövligt - och vann med 7-0.
      Nej, det var ingen höjdarmatch direkt. Det kändes bonnigt, korpaktigt, amatörmässigt, tramsigt. En dålig plan och ett dåligt motstånd gjorde väl sitt till - men vi borde ändå kunna rulla bollen inom laget tycker man.
      Mot slutet av matchen fick jag nog, så på eget initiativ gick jag upp som en tredje anfallare - i hopp om att få näta. Men mina dårar till lagkamrater valde att frysa ut mig totalt. Inte en enda passning fick jag! Fan så taskigt!
      Det närmaste jag var att hänga var på ett skott som färdades med en snigels hastighet, men som målvakten ändå lyckades fumla ut till hörna. Just ja, så hade jag en nick också. Jag kom upp som Kennet Andersson på en perfekt hörna ifrån Stubben och var...kanske inte jättenära att göra mål, men ändå. Jag nickade i alla fall.
       Allas våran vän Arbnor var med i Forsby. Han gjorde inte mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0