Jonatan Carlsson eller Diana Björklund? Välj själva...

Så här trevligt hade jag det ikväll framför Champions League-mötet mellan Man United och Arsenal. Ser ni Kaggen i bakgrunden? Ser ni hur han sliter sitt hår i ilska och frustration för att hans lillasyster sitter noll millimeter ifrån mig? Det tycker jag är väldigt roligt.
     Kent-Agent påpekade hur söta vi såg ut tillsammans, varpå jag kontrade med att "vi en dag ska gifta oss" - och då satt Kaggen där och frustade "Lägg av! Ge dig för fan! Skärp dig!". Det tycker jag också är väldigt roligt.
     En stor del av mitt liv går ut på att jävlas med Kaggen.

...och Man United pissade på Arsenal - precis som beräknat!



Kommentarer
Postat av: Morgan

Jag satt så för att United missade öppet mål...och ni skulle få väldigt fula barn tillsammans...

2009-04-30 @ 00:15:22
Postat av: Påven

hahahaaa KG, duä oolig du!

2009-04-30 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0