Jag är division 7 för tillfället...

Kan någon förklara för mig varför jag spelar som en efterbliven kossa just nu? Kan någon göra det? Snälla!
     Det känns som att jag har kommit in i puberteten. Som att mina ben har börjat växa och att jag inte någon som helst koll på dem. Det känns som att jag saknar motorik och kontroll på fötter och ben, helt enkelt.
     Jag vet inte vad som är fel. Ingenting stämmer. Hjärnan vill, men kroppen strejkar. Jag behöver ta mig tillbaka i tiden, till den tid då jag ville "visa alla". Till den tid då jag var tvungen att visa att jag dög. Kanske är det så det har blivit? Att jag sjunkit tillbaka till noll igen - och att jag nu måste "visa alla" igen.
      Som tur är så vet jag om själv att jag inte är bra just nu. Det är inte alla som kan vara så pass ärliga mot sig själv. Men jag är fullt medveten om det - och det gör det enklare att förbättra sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0