Klart godkänd underhållning

Jag måste erkänna det att Hjälp! Jag är med i en japansk TV-show inte var uselt som jag hade väntat mig. Det var till och med helt okej.
    Visst, det handlar om extremt "lätt" underhållning - men lik förbannat satt jag där intresserad, och emellanåt road faktiskt. Min favorit hittills är den norrländskt manhaftiga Sandra Dahlberg. Hon var rolig.
     I början skrattade jag gott åt ängsliga FCZ-Tore - men det var tills jag insåg att han bara "spelade" nördig. Han vet vad som gjorde honom populär en gång i tiden, och nu såg han väl sin chans att få glida runt på Stureplan några år till. Men jag synade bluffen - även om tårarna som föll längs hans kind, efter att han dunkat ansiktet blodig mot en vägg, säkerligen var äkta.
     Men nu blir det inget mera Tore - för han åkte ut direkt. Däremot blir det mera Hjälp! Jag är med i en japansk Tv-show för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0