Lite mer bilder ifrån påskafton



Bill & Bull - Blondie Bubble Boy och Tjecken.
     ...och sedan Snygg-Johan som håller på larvar sig. Vilken barnrumpa han är ändå, den där Snygg-Johan.




Jag och min fadder Bot-mannen.
     En dag ska han och jag gifta oss och skaffa barn. Jag tror att vi skulle kunna få ett fint liv tillsammans, Bot-mannen och jag och lilla Addis.


 

Jason Mraz var som sagt också där. Han satt mest och chillade och frågade vart brudarna var någonstans. Under hela kvällen satt han och nynnade för sig själv, jag hörde inte exakt vad han nynnande men jag tror att det var något i stil med: "Du, du, duuu. Du, du, duu. Du, du, du, du, du...I'm yours".

Kommentarer
Postat av: matilda

jävligt snygg pojkvän man hittat ;) han gör sig så bra på kort! suucckk, haha

2009-04-17 @ 15:14:28
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: J

nä, det är inte så mycket att hänga i julgranen, den där killen :)

2009-04-17 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0