Nedräkningen har börjat...

Sista träningen innan premiären på lördag. Det var ganska lugnt, lite kvadraten och lite inlägg och lite tvåmålsspel.
     Det blir bänken för mig på lördag, och...ja, det är bara att acceptera. Jag ville så fruktansvärt gärna starta på lördag, men nu får jag rikta in mig på att stötta och puscha och peppa från sidan om.
     Jag är väldigt förväntansfull och jag tror, utan att veta ett skvatt om Sköllersta, att om vi kommer upp i normal standard så kan det bli en trevlig lördagseftermiddag på Runevallen.
     Drömscenariot: strålande sol, storpublik, underhållande match, speltid - och seger!

Nu jävlar börjar uppladdningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0