Seriepremiär igen

Jaha, så var reservlagsserien igång. Tidigare ikväll mötte vi BK30 hemma på Runevallen, och den matchen vann vi med 2-1 efter att Melek gjort två snygga mål.
     Första halvleken var helt okej från våran sida - men andra var inte så jävla hävlig. De fick en man utvisad i den första halvleken, och vi blev väl lite bekväma när vi fick rulla bollen ohindrat på egen planhalva i den andra halvleken. Det var slött och slarvigt, och när BK30 kunde reducera med kvarten kvar av matchen så blev det onödigt spännande.
     Själv gjorde jag ingen höjdarmatch. Kände mig trött och seg, och man kan nog inte säga att jag stärke mina aktier efter kvällen insats.
     Men vi vann - och det är det viktigaste i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0