Spekjuläjschån

Torsdagsträning. Träningen innan match-träning.
     Det lär bli några förändringar i laget till lördagens bortamatch mot Sunne. Dock tror jag inte att dessa förändringar kommer att involvera mig.
     Tord får nog flytta in i mitten, och Juha flyttas då nog till en annan plats - möjligtvis ytterback? Sedan ska någon annan in på vänsterkanten på mittfältet istället för Tord. Kanske Ödlan? Kanske Charlieboy? Kanske Addis? Kanske ingen alls? Kanske är det jag som är ute och cyklar? Kanske att vi ställer upp som förra helgen?
      Jag vet inte. Men jag tror det blir så.
      Huvudsaken är i alla fall att vi gör en fan så mycket bättre insats än sist - och helst tar poäng. Helst vinner. Det är det viktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0