På toppen av humor

Det här är fanimej bland det roligaste jag sett på film.
     Scenen är från Superhero movie, och oavsett vad man tycker om den filmen så är denna sekvens något så djävulskt rolig. De två första gångerna jag såg detta så skrattade jag hejdlöst. Kaggen och Påven tyckte säkert att jag överreagerade - men jag lovar att skratten var innerligt från hjärtat och själen. Det är så roligt!
     Jag rekomenderar att ni tittar på hela klippet för att få en helhetskänsla - men om ni är sådana där tråkiga människor som inte orkar slösa två minuter av era liv så får ni väl spola fram till 1:53.
     Jag begär inte att ni ska skratta - bara att ni ska få veta vad jag tycker är roligt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0